ایجاد اشتغال برای بیش از 500 نفردر 9 ماهه سال 96

مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری شركت خدمات هوايي و منطقه ویژه اقتصادی پيام از جذب و اشتغال بیش از 500 نفر بصورت مستقيم در نه ماه سال 96 در شرکت های بخش خصوصی مستقر در منطقه ويژه اقتصادي پيام خبر داد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا عقاب نشین با اعلام این خبر افزود: علاوه بر اين آمار تعداد 1500 شغل غير مستقيم در اين مدت فراهم شده است و این آمار در مقايسه با سال قبل 380 درصد رشد را نشان می دهد.

عقاب نشین گفت: جمعيت فعال اقتصادي شاغل در منطقه ويژه اقتصادی فرودگاه پیام در حوزه صنعت و خدمات بطور مستقيم 2500 نفر است كه انتظار مي رود براساس برنامه پيش بيني شده تا پايان سال  براي 400 نفر دیگر ايجاد اشتغال شود.

وی در ادامه در خصوص جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی افزود: عملكرد 9 ماه سال 96  در خصوص انعقاد قرارداد سرمایه گذاری با رشد 9 برابری نسبت به سال قبل، تعداد 55 سرمایه گذاری بوده كه نشان مي دهد مجموعه فعاليت هاي خدمات مرتبط با سرمایه گذاری گسترش يافته است .

مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی پيام با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای استقرار شرکت های ICT و دانش بنیان گفت: مقدمات حضور شركتهای  فعال در این حوزه انجام شده و قرارداد هایی با شركت هاي شاتل، های وب، مبنا، ماد ایران و ... منعقد شده است.

عقاب نشین در پايان به میزان سرمایه گذاری ثابت انجام گرفته در 9 ماه سال 96 اشاره كرد و افزود: در این مدت 800 میلیارد تومان و نزدیک به 98 میلیون دلار سرمایه گذاری در منطقه انجام شده است.


 

امتیاز به خبر :