بازدید خانواده های کارکنان بنادر و دریانوردی از منطقه ویژه بندر شهید رجایی

جمعی از اعضای خانواده های کارکنان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به منظور آشنایی بیشتر با صنعت حمل و نقل دریایی و فعالیت های بندری از بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی دیدن کردند.

به گزارش فرینا، در این برنامه که به همت روابط عمومی و کمیته امور بانوان منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی برگزار شد، بالغ‌بر 30 تن از بانوان شاغل در ساختمان مرکزی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و اعضای خانواده‌های کارکنان این اداره کل حضور داشتند.

بازدید از پایانه شماره یک و دو کانتینری بندر شهید رجایی، پایانه‌های فله و متفرقه، زون نفتی بندر خلیج‌فارس، کشتی‌های پهلوگرفته در اسکله‌ها و همچنین شناورهای خدماتی حاضر در اسکله خدمات بزرگ‌ترین بندر تجاری ایران ازجمله برنامه‌های این بازدید بود.

در بخش پایانی برنامه، شرکت‌کنندگان در این تور بازدید با سوار شده روی یک شناور یدک‌کش در محدوده حوضچه‌های اول تا سوم بندر گشت دریایی را تجربه کردند و کارشناسان بندر نیز توضیحاتی را در خصوص قوانین، کنوانسیون‌ها و فرآیندهای خدمات‌رسانی به کشتی‌های اقیانوس‌پیما را برای شرکت‌کنندگان توضیح دادند.

گفتنی است، این بازدید به پیشنهاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان باهدف آشنایی هر چه بیشتر خانواده‌های کارکنان حوزه دریایی و بندری با مشاغل تخصصی این حوزه و ارتقاء دانش خانواده‌ها از نقش فعالان این حوزه در چرخه اقتصادی کشور صورت پذیرفت.

تدوین برنامه‌های ورزشی، سیاحتی و علمی برای خانواده‌های کارکنان و شرکت‌های وابسته در قالب یک تقویم نظام‌مند ازجمله سیاست‌های روابط عمومی با مشارکت کمیته بانوان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان است که بر اساس درخواست‌های احصا شده و به شکل هفتگی، ماهانه و فصلی انجام می‌پذیرد.


امتیاز به خبر :