جایگاه ورزش قشم ارتقا می یابد

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از تدوین برنامه های ورزشی و سیاست گذاری های بلند مدت برای ارتقای جایگاه ورزش این جزیره، خبر داد.

به گزارش فرینا، صابر قهرمانی با تاکید بر اینکه جایگاه فعلى ورزش منطقه در شأن جوانان مستعد این جزیره نیست، افزود: تدوین برنامه‌هاى ورزشی سازمان منطقه آزاد قشم به شکوفایی ورزش در همه رشته ها به ویژه در بخش ورزش های همگانی منجر خواهد شد.
او با ارزیابی مثبت از تفویض اختیارات وزیر ورزش و جوانان به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اعلام کرد: با استقبال از این اتفاق مهم می توانیم سهم خود را در رشد و بالندگی ورزش جزیره و موفقیت جوانان و نوجوانان این منطقه افزایش دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: قهرمان پروری جوانان ورزش دوست قشم با استفاده از افراد با تجربه و دلسوز و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در جزیره در بخش های مختلف ورزشی، از سیاست های این اداره کل می باشد.
وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های ورزشی قشم نسبت به جزیره کیش بالاتر است، افزود: اقدام ارزشمند وزیر ورزش و جوانان در تفویض اختیار به حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امکان تبدیل این جزیره به قطب ورزش کشور در جنوب ایران را ارتقا داده است.
قهرمانی در ادامه مباحث خود با اشاره به دیدار با علیرضا بهرمن رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان و رئیس و اعضاى هیأت ووشو قشم، گفت: معتقدم با اتفاقات مهمی که در حوزه ورزش این منطقه افتاده است، می توانیم به عنوان بازویی برای ورزش هرمزگان، به هر چه موفق تر شدن بخش های مختلف ورزش این استان کمک کنیم.
او با استقبال از برگزاری رقابت های ووشو قهرمانی استان هرمزگان در جزیره قشم به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: با تلاش و همت رئیس و اعضای هیات ووشو قشم و سیاست گذاری سازمان منطقه آزاد تلاش می کنیم این مسابقات را با هدف بالا بردن سطح ورزش ووشو هرچه با شکوه تر در این منطقه برگزار کنیم.
بنا به این گزارش، قرار است مسابقات ووشو استان هرمزگان ویژه دهه مبارک فجر به میزبانى جزیره قشم به صورت زنده از سیماى مرکز خلیج ‌فارس پخش شود.

امتیاز به خبر :