کسب لقب AFIAP توسط اصغر بشارتی عکاس بین المللی قشمی

اصغر بشارتی با شرکت در جشنواره‌های عکاسی بین‌المللی زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) موفق به دریافت لقب AFIAP شد.

به گزارش فرینا، فیاپ فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی، توسط دکتر Van de Wijer بلژیکی در سال 1946 پایه‌گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.
لازم به ذکر است که فیاپ در سطح جهانی فعالیت دارد و وظیفه‌ی اصلی آن اعتلای هنر عکاسی است و در این راستا چند هدف را دنبال می‌کند که از آن جمله می‌توان به رشد و پرورش روح عکاسی در سراسر جهان، بالا بردن سطح فرهنگ شهروندان به‌ منظور همکاری در جهت ارتقای عکاسی چه درزمینه‌ی هنری و چه فنی و همچنین تلاش در جهت تحکیم صلح در جهان نام برد.
لقب AFIAP یا «هنرمند فیاپ» اولین لقبی است که می‌توان از این فدراسیون بین‌المللی دریافت کرد.
این لقب به هنرمندان عکاسی اعطا می‌شود که کیفیت‌ها و تکنیک‌های هنری و تولیدات هنری آن‌ها از طریق شرکت در جشنواره‌های عکاسی بین‌المللی زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) تائید شده باشد که اصغر بشارتی عکاس نامی بین المللی قشمی موفق به دریافت آن شده است.
اصغر بشارتی به جز کسب لقب AFIAP از بلژیک، 6 طلا جهانی 2 برنز و دیپلم و ربانهای افتخار و بیش از 30 جایزه اولی و دومی و سومی ایران را در رزومه خود دارد.

امتیاز به خبر :