افتتاح 17 واحد تولیدی در منطقه ویژه خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از افتتاح 17واحد تولیدی طی دهه فجر در شهرک های صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش فرینا، سیاوش وحدت با اعلام این خبر گفت: این واحدهای تولیدی در شهرک کارگاهی، بیدک و شماره یک بجنورد و شهرک صنعتی فاروج به بهره برداری خواهد رسید.

وحدت افزود: برخی از این پروژه ها شامل واحدهای تولیدیتراشکاری، درب آسانسور، آبنبات ریزی، محصولات چوبی، ظروف یک بار مصرف، کیف پارچهای، انواع پنیر و شیر خشک و سیم و کابل است.

وی با اشاره به اینکه این 17 واحد تولیدی با سرمایه گذاری22 میلیارد تومان به بهره برداری خواهند رسید، گفت: با افتتاح آن ها برای 195نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی ادامه داد: در حال حاضر 230 واحد صنعتی در شهرک و نواحی صنعتی این استان به بهره برداری رسیده اند که از این تعداد حدود 47 واحد غیر فعال هستند.

وحدت همچنین در ادامه با بیان اینکه طی دهه فجرامسال اجرای پروژه شبکه گاز ناحیه صنعتی منطقه مهمانک با طول 1.2 کیلومتر نیز بهبهره برداری خواهد رسید، افزود: افتتاح پروژه های زیرساختی منطقه ویژه اقتصادیاز دیگر برنامه های این شرکت در دهه فجر امسال خواهد بود.

وی گفت: علاوه بر آن قرار بر این است تا دو ساخت دوواحد فرآوری گندم در منطقه ویژه اقتصادی خراسان شمالی نیز طی این دهه کلنگ زنی شود.


امتیاز به خبر :