صدور بيش از 12000گواهینامه دریانوردی طی 10 ماهه اخیر

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از صدور بالغ بر12هزار فقره گواهینامه دریانوردی طی 10 ماهه سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش فرینا، مهدی نوفرستی با اعلام این خبر گفت: از آغاز سال جاری تا ابتدای بهمن ماه جاری، بیش از 2هزار و 413 نفر آزمون دریانوردی در این استان برگزار شده است که رکورد بیشترین آزمون ها در مردادماه به ثبت رسیده است.

نوفرستی ارزیابی و احراز شایستگی دریانوردان را یکی از فعالیت های اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی دانست و افزود: آزمون های مختلف شایستگی اعم از فرماندهی، افسری و ملوانی شناورهای چوبی و فلزی به صورت ماهانه با نظارت اداره استانداردها و گواهینامه های دریانوردی در سطح استان برگزار می شود.

وی گفت: این مجموعه با هدف تسهیل فرآیندهای آموزشی، برگزاری آزمون و صدور اسناد دریانوردان به صورت مستمر اقدام به بازنگری و بهبود فرآیندهای اجرایی خود می نماید.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان همچنین افزود: طی 10 ماهه نخست سال جاری، 12 هزار و 246  فقره گواهینامه دریانوردی صادر شده است که 6هزار و 935 فقره گواهینامه اصلی و 5 هزار و 311 فقره مربوط به گواهینامه های جانبی بوده است.

نوفرستی گفت: بیشترین تعداد گواهینامه های دریانوردی طی سال جاری در ماه مهر ثبت شده است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از صدور چهار هزار و 835 فقره شناسنامه دریانوردی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: بیشترین تعداد این اسناد دریانوردی مربوط به ماه مهر است.


امتیاز به خبر :