تعامل سازنده ارس با فعالان حوزه گردشگری کشور

مدیر گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد ارس از حضور موفق و تعامل سازنده ارس با فعالان حوزه گردشگری کشور در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش فرینا، مهدی عباسی با اعلام این خبر گفت: یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور استان های مختلف کشور و فعالان داخلی و خارجی حوزه گردشگری برگزار شد و منطقه آزاد ارس نیز در این نمایشگاه حضور فعالی داشت.
وی افزود: در این نمایشگاه 3 منطقه آزاد از بین 7 منطقه آزاد ایران حضور داشتند و به غیر از منطقه آزاد ارس، مناطق آزاد اروند و چابهار نیز در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران حاضر بودند.
عباسی خاطرنشان کرد: منطقه آزاد ارس امسال با یک غرفه ویژه 50 متری در نمایشگاه حاضر بود و در این غرفه، علاوه بر سازمان منطقه آزاد ارس، 3 آژانس مسافرتی و 2 هتل منطقه نیز به معرفی خدمات و برنامه های خود پرداختند.
مدیر گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اهداف و برنامه های سازمان برای شرکت در این رویداد بزرگ حوزه گردشگری کشور، تاکید کرد: در طی مدت نمایشگاه بیش از 150 مذاکره با افراد و گروه ها و سازمان های مرتبط با حوزه گردشگری برای معرفی جاذبه های ارس و ارائه بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس، مذاکره شده و اطلاعات لازم در اختیار افراد مراجعه کننده به غرفه ارس، قرار گرفت.
عباسی در ادامه گفت: یازدهمین دوره نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران متفاوت تر و متنوع از دوره های گذشته برگزار شد و حضور مسئولان، شرکت ها و فعالان گردشگری در این نمایشگاه چشم گیر تر از سال های گذشته بود.
وی افزود: در ایام برگزاری نمایشگاه، مسئولان بخش های مختلف کشور از غرفه منطقه آزاد ارس بازدید کردند که از این میان می توان به بازدید رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و اظهار رضایت ایشان از رشد و توسعه سال های اخیر منطقه آزاد ارس در حوزه گردشگری، اشاره کرد.
یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران 3 تا 6 بهمن در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :