منطقه آزاد اروند میزبان 96 رویداد مهم ورزشی

پیمان ادیبی مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بمناسبت ایام الله دهه فجر منطقه آزاد اروند، میزبان 69 رویداد مهم ورزشی در عرصه ملی و بین المللی خواهد بود.

به گزارش فرینا، پیمان ادیبی گفت: این رخداد مهم و موثر با هدف  ارتقا و توسعه ورزش منطقه صورت گرفته است .معتقدیم با این اقدام ضمن اشاعه بیشتر رشته‌های مورد نظر، بر تعداد علاقه مندان دو شهرستان آبادان و خرمشهر به این رشته ها نیز افزوده خواهد شد ؛ و به نوعی با جذب آن ها، آینده ورزش اروند را تامین می کنیم.
اروند در سال های گذشته شاهد برگزاری اردوها و مسابقات در سطح جهانی بوده و کلیه زیر ساخت ها برای برگزاری چنین رویدادهایی در منطقه مهیا است.
میزبانی برای مسابقات بین المللی کبدی در خرمشهر از مهم ترین رویدادهایی است ، که در روزهای آینده رخ خواهد داد؛ که این اتفاق بخاطر توان این منطقه در رشته ی کبدی صورت گرفته است ؛ این مسابقات از 28 بهمن ماه تا 28 اسفند باحضور کشورهای مختلف  ادامه خواهد داشت.
آبادان هم اینک میزبان اردو تیم ملی کمان سنتی و کشتی کلاسیک بانوان است.
اعزام تیم تنیس روی میز دانش آموزان دختر در محدوده ی منطقه آزاد اروند به مسابقات کشوری ارس ،مسابقات کشوری شنا جانبازان و معلولین در رده سنی جوانان ، ووشوی کشوری بانوان ، مسابقات قهرمانی کشوری کیک بوکسینگ در خرمشهر، مسابقات آزاد کشوری کونگ فو ، مسابقات قهرمانی پاکت بیلیارد زیر ۱۸ سال و کلاس مربیگری کشتی کلاسیک بانوان در آبادان و مسابقات قهرمانی ووشو در سطح استان در مینوشهرانجام خواهد شد.
اردو تیم ملی کمان سنتی ۶ الی ۱۲ بهمن ماه با حضور بیش از ۳۰ کماندار در اردوگاه میثاق و اردو تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان با بیش از ۵۰ کشتی گیر ۷ الی ۱۶ بهمن در باشگاه آبادان در حال برگزاریست ، همچنین کلاس مربیگری کشتی کلاسیک بانوان ۱۸ الی ۲۱ بهمن در خانه کشتی ، مسابقات آزاد کشوری کونگ فو ۲۵ لغایت ۲۷ بهمن ماه در سالن ولیعصر و مسابقات قهرمانی کشوری پاکت بیلیارد زیر ۱۸ سال ۱۸ لغایت ۲۳ بهمن در سالن کوثر برگزار میشود. در خرمشهر نیز مسابقات قهرمانی کشوری ووشو بانوان ۱۱ الی ۱۳ بهمن و مسابقات شنا جانبازان و معلولین کشور ۲۵ بهمن ماه در استخر شهید جهان آرا برگزار می شود.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :