آغاز طرح طبقه بندی نیروهای پیمانکاری در منطقه ویژه پتروشیمی

طرح طبقه بندی نیروهای پیمانکاری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به سرعت کلید خورد و نمایندگان پیمانکاران در جریان جزئیات کار قرار گرفتند.

به گزارش فرینا، در راستای مصوبه مدیران ارشد شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مبنی بر یکسان سازی قراردادهای پیمانکاری، اداره کار منطقه نخستین جلسه را با نمایندگان نیروهای پیمانکاری این شرکتها تشکیل داد.

براساس این گزارش، رئیس اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با دعوت از نمایندگان نیروهای پیمانکاری شرکتهای پتروشیمی، ضمن تبیین برنامه و هدف منطقه برای پیمانکاران، مراحل انجام این فرآیند را برای ایشان تشریح کرد.

محمدرضا مطیری در ادامه، هر کدام از نمایندگان، با هدف تدوین بهتر طرح، مسائلی را از زاویه دید خود ارائه کرده و از مطیری خواستند تا طرح را بصورت جامع و مانع تدوین نماید.

مطیری، تدوین طرح طبقه بندی مشاغل را یک کار گروهی عنوان کرد و صحت و کیفیت اجرای آن را منوط به همکاری تمامی نیروها، نمایندگان، مشاوران، اداره کار و مدیران دانست.

رئیس اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افزود: برای تدوین طرح در مهلت مقرر می‌بایست از چندین مشاور خبره به موازات هم بهره برد و امیدواریم نتایج مطالعات ظرف شش ماه آینده تحت مدیریت متمرکز اداره کار به نتیجه رسد.


 

امتیاز به خبر :