بهره برداری از سه طرح صنعتی و تولیدی در منطقه ویژه شیراز

با حضور استاندار فارس سه طرح صنعتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد و 400 میلیون تومان در منطقه ویژه اقتصادی شیراز به بهره برداری رسید .

به گزارش فرینا، طی مراسمی با حضور استاندار و مقام‌های استانی، فاز دوم تولید انواع ورق‌های کامپوزیتبا 350 میلیارد ریال اعتبار و 90 نفر اشتغالزایی افتتاح شد .

این فاز ظرفیت تولید انواع ورق های کامپوزیت ظرفیت تولید سالانه دو میلیون متر مربع انواع ورق های کامپوزیت را دارد .

همچنین در این مراسم خط تولید انواع نخ جراحی جذبی و غیر جذبی با ظرفیت تولید سالانه 12 میلیون عدد انواع نخ جراحی و اعتبار 44 میلیاردریال به بهره برداری رسید که زمینه اشتغال 25 نفر را فراهم می کند .

در این مراسم خط تولید انواع سیستم های تهویه مطبوع با ظرفیت تولید سالانه 500 دستگاه هواساز، دو هزار دستگاه چیلر و 500 دستگاه پکیج بامیبا اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال و اشتغالزایی 20 نفر نیز به بهره برداری رسید .

استاندار فارس در مراسم افتتاح فاز دوم تولید ورق‌های کامپوزیت در منطقه ویژه اقتصادی شیراز، گفت: کارخانه پرمیوم باند که در حالحاضر 200 فرصت شغلی ایجاد کرده در دو طرح توسعه سوم و چهارم نیز زمینه اشتغال 300 نفردیگر را فراهم خواهد کرد .

اسماعیل تبادار با تاکید بر اینکه اشتغالزایی وکارآفرینی در شرایط امروز جامعه جایگاه برجسته‌ای دارد، به سهم 50 درصدی این کارخانه از بازار ورق کامپوزیتدر کشور اشاره کرد و افزود: به دست آوردن بازار فروش گامی مهم در روند موفقیت تولید است که درکنار بهره گیری از تکنولوژی و دانش روز دنیا زمینه صادرات را نیز فراهم میکند .

تبادار با اشاره به اینکه کارخانه پرمیومباند برخوردار از مولفه هایی چون؛ کارآفرینی، بازاریابی مناسب، بهره گیری از تکنولوژیروز و زمینه های مناسب صادرات است، گفت: مشکلات و موانع موجود در این کارخانه به دقت بررسی شده و راهکارهای کارآمد برای بر طرف کردن این مشکلات ارائه شود .

استاندار فارس از تلاش دست اندرکاران کارخانه پرمیوم باندرا در راستای تولید، اشتغال و کارآفرینی را شایسته قدردانی دانست و افزود: تولید بر اساستکنولوژی و دانش روز دنیا و ایجاد سهم مناسب و پایدار در بازار فروش محصولات، دو مولفه مهم در پایداری فعالیت واحد های تولیدی است که این کارخانه برخوردار از هر دو مؤلفه است .

گفتنی است، در این بازدید همچنین عملیات اجرایی تولید انواع عایق‌های برقی نیز توسط استاندار فارس به زمین زده شد که برای اجرای این طرح32 میلیارد ریال پیش بینی شده است و زمینه اشتغالزایی برای 400 نفر را فراهم می کند .

به دستور استاندار فارس به زودی جلسات مورد نیاز برای رفع مشکلات این کارخانه با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد.

 

امتیاز به خبر :