خلق آثار هنر تجسمی توسط هنرمندان شهرستان بستک و قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از اقدام مشترک هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بستک هرمزگان و جزیره قشم در خلق آثار هنری به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری اعلام کرد: با مساعدت کانون هنر قشم، هنرمندان بستکی و جزیره قشم کارگاه و نمایشگاه نقاشی حوزه هنرهای تجسمی را از امروز به مدت سه روز در محل باغ ایران زمین شهر قشم آغاز کرده اند.
وی ادامه داد: برپایی کارگاه نقاشی به عنوان یک اقدام فرهنگی – هنری همزمان با آیین های یوم الله دهه مبارک فجر با حضور گروه 12 نفره هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بستک با همراهی 10 تن از هنرمندان تجسمی جزیره قشم از 16 تا 18 بهمن ماه و از ساعت 10 صبح در محل باغ ایران زمین در مسیر ساحل جنوبی شهر قشم با استفاده از عناصر موجود در ساحل منطقه انجام می شود.
او گفت: آثار این هنرمندان به همت کانون هنر قشم در نمایشگاه دالان هنر (حد فاصل مجتمع سیتی سنتر 1 و 2) از 18 بهمن ماه به مدت 5 روز به معرض دید عموم گذاشته می شود.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است. موقعیت مناسب سواحل این جزیره فرصت مهمی را برای فعالیت های هنری و ورزشی از جمله هنرنمایی هنرمندان حوزه تجسمی برای خلق آثار ارزشمند هنری با استفاده از عناصر موجود در سواحل این جزیره فراهم کرده است.

امتیاز به خبر :