افتتاح ساختمان اداری درب ورود و خروج گمرک اسکله بهمن قشم در دهه فجر

ساختمان اداری ویژه ورود و خروج وسایل نقلیه در گمرک اسکله بندر بهمن قشم با هدف کنترل و نظارت دقیق وسایل نقلیه در ششمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش فرینا، این ساختمان اداری در زمینی به مساحت 320 متر مربع در دو طبقه با بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار سازمانی با حضور حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه افتتاح و به بهره برداری رسید.
با استفاده از سیستم های الکترونیکی پیشرفته در این ساختمان اداری، کنترل و نظارت دقیق تری بر تردد وسایل نقلیه و کالاهایی که توسط تریلرها و کامیون ها وارد بندربهمن و یا از این اسکله خارج می شوند و همچنین ثبت شماره خودروها به صورت الکترونیکی با سیستم شماره خوان، اعمال می گردد.
با راه اندازی این ساختمان در مبدا ورودی اسکله بندر بهمن، می توان خدمات گمرکی سازمان منطقه آزاد قشم را به صورت 24 ساعته و در دو لاین مجزای ورود و خروج و کنترل دقیق با سیستم های الکترونیک ارائه کرد.
اتصال فیبر نوری به درب خروج و امکان افزایش سرعت ثبت اطلاعات و ظرفیت خروج کالا، نظارت بر کالای تجاری مصوبه 15 درصد از سوی گمرک ایران، نظارت بر نوبت دهی تریلرها برای انتقال به پسکرانه اسکله بهمن و فضای غذاخوری و محل استراحت و بایگانی مجزا از دفتر کاری، از امتیازات این ساختمان جدید است.
همزمان با دهه مبارک فجر، هفت طرح و پروژه سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی تحت حمایت این سازمان در ششمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

امتیاز به خبر :