صادرات قند و شکر از قشم به قطر

با افتتاح شرکت بسته بندی قند، شکر و خشکبار آوین تک الماس قشم و صادرات محصولات ایرانی از این منطقه به کشورهای CIS و قطر، کام مردم این کشورها با محصولات ایرانی شیرین می شود.

به گزارش فرینا، شرکت بسته بندی آوین تک الماس قشم با 6 میلیارد ریال اعتبار بخش خصوصی تحت حمایت این سازمان در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه افتتاح شد.
محصولات قند، شکر، خشکبار، برنج، حبوبات و خرمای درجه یک کشورمان با استفاده از پاکت های ویژه و روز اروپا (ایری اوپن) در بسته بندی های شکیل ابتدا به ارمنستان و قطر و از اردیبهشت ماه سال 97 به قزاقستان، روسیه، قفقاز و گرجستان هم صادر می شود.
اشتغال تا 20 نفر به صورت مستقیم و 100 نفر غیرمستقیم از امتیاز افتتاح این طرح بسته بندی کالا در شهرک صنعتی تولا در منطقه آزاد قشم است.
دستگاه ها و پاکت های بسته بندی این شرکت کاملا ساخت داخل است و محصولات بسته بندی این شرکت در پاکت هایی در ابعاد مختلف به خریداران داخلی و خارجی عرضه می شود.
بسته بندی قندانی محصولات در وزن های 90 و 130 گرمی هم ویژه ادارات و مسافران در این مجموعه بسته بندی عرضه خواهد شد.
همزمان با آئین های چهلمین بهار انقلاب و در ششمین روز از دهه مبارک فجر 96، هفت طرح سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی نحت حمایت این سازمان با حضور مسئولان افتتاح می شود.

امتیاز به خبر :