آغاز عملیات بازگشایی معابر فاز 3 منطقه ویژه سلفچگان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: عملیات بازگشایی معابر فاز 3 منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با حضور معاونین امور عمرانی و توسعه مدیریت استاندار قم آغاز شد.

به گزارش فرینا، محسن بهشتی در این مراسم که به مناسبت دهه مبارک فجر طی سخنانی موقعیت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برای جذب سرمایه گذاری را بسیار ویژه توصیف کرد و افزود: هنوز به نقطه ی ایده آل در زمینه ی بهره برداری از ظرفیت های این منطقه دست نیافته ایم.

بهشتی تکمیل اتصال راه آهن سراسری به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را نیازمند عزم مدیران مربوطه دانست و گفت: اجرای این پروژه می تواند به مرکزیت منطقه ویژه به عنوان بندر خشک کشور کمک کند.

معاون استاندار قم در ادامه با بیان اینکه خودکفایی بدون تولید داخلی امکان پذیر نیست افزود: شعار خودکفایی تنها با حمایت دولت و بواسطه ی بخش خصوصی قابل دستیابی است.

در ادامه این مراسم غضنفری امرایی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم نیز با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید در رابطه با تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از جمله ظرفیت های استان قم است که این استان را در راستای دستیابی به این هدف از سایر استانها متمایز کرده است.




 

امتیاز به خبر :