آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد

آیین تودیع و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، برگزار شد.

به گزارش فرینا، در ابتدای این مراسم، سرپرست سابق سازمان منطقه آزاد ارس و معاون توسعه و مدیریت این سازمان، گفت: مفتخر هستم از سوی همکاران سازمان و فعالین اقتصادی و مسئولان منطقه عرض کنم که کارنامه خدمتی مهندس عرب باغی بسیار درخشان بوده است.
اسدالله علیزاده ادامه داد: در 4 سال اخیر از منطقه آزاد ارس به عنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران نام برده می شود و این حاصل تلاش های چند ساله در ارس است. 
وی خاطرنشان کرد: 16 سال سابقه نمایندگی، سوابقی چون استانداری، معاونت وزیر و ... باعث می شود که آقای محسن نریمان نیز شتاب توسعه ای منطقه آزاد ارس را بیشتر کند. 
در ادامه مراسم نیز سرپرست طرح و برنامه سازمان منطقه آزاد ارس به ارائه گزارشی از مهم ترین فعالیت های 4 سال اخیر در منطقه آزاد ارس پرداخت. 
جعفر ملکی تصریح کرد: 185 درصد رشد در حوزه سرمایه گذاری داخلی و 930 درصد رشد در حوزه سرمایه گذاری خارجی از چمله آمار درخشان منطقه آزاد ارس در حوزه سرمایه گذاری محسوب می شود. 
وی در ادامه گفت: صادرات ارس در 4 ساله اخیر 101 درصد رشد داشته است و ارس بهترین عملکرد را در زمینه رشد صادراتی در بین تمام مناطق آزاد ایران داشته است. 
ملکی در پایان گفت: رشد 115 درصدی ارس در زمینه زیرساخت های عمرانی نیز نشان از بلوغ زیرساختی این منطقه دارد. 
گفتنی است، در این مراسم ضمن اعطای حکم محسن نریمان، از مدیرعامل سابق و سرپرست سابق سازمان منطقه آزاد ارس نیز تقدیر شد.

گزارش تصویری آئین تودیع و معارفه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس

امتیاز به خبر :