توسعه منطقه آزاد ارس با وحدت و همدلی محقق می شود 

امام جمعه منطقه آزاد ارس در مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، تصریح کرد: توسعه ارس با وحدت و همدلی محقق می شود.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام سالار سنجری، در این مراسم افزود: توسعه منطقه آزاد ارس با وحدت، همدلی و صمیمیت ایجاد می شود و حضور مدیرعامل جدید می تواند نویدبخش همدلی و صمیمیت بیشتر در ارس باشد.
وی تصریح کرد: رمز موفقیت منطقه آزاد ارس این است که اقتصاد قوی و مبتنی بر سیره حضرت علی (ع) داشته باشیم و به ائمه اطهار و روش های زندگی آنها اقتدا کنیم.
حجت الاسلام سنجری خاطرنشان کرد: ائمه اطهار، اقتصاددان و اقتصاد مدارهایی بودند که زندگی آنها باید الگویی برای مردم و مسئولان باشد. 
وی در پایان تصریح کرد: مهندس عرب باغی یار و همراه تاسیس نماز جمعه منطقه آزاد ارس بود و فعالیت های وی در مدت مسئولیت 4 ساله شایسته تقدیر است.
 گفتنی است، مراسم تودیع و معارفه رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با حضور برخی از مسئولان کشور، استان و منطقه و معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد و در این مراسم ضمن اعطای حکم محسن نریمان، از مدیرعامل سابق و سرپرست سابق سازمان منطقه آزاد ارس نیز تقدیر شد.

امتیاز به خبر :