پذیرش طرح شرکت دانش بنیان ارس در جشنواره خواجه نصیر الدین

طرح کسب و کار شرکت آرمان تایماز ارس؛ یکی از شرکت های دانش بنیان منطقه آزاد ارس با عنوان کشت کالا ـ بازار آنلاین کشاورزی ایران در مرحله اول داوری آثار ارسال شده برای دومین جشنواره ملی نوآوری و کسب و کار خواجه نصیر پذیرفته شد.

به گزارش فرینا، دومین جشنواره نوآوری و کسب و کار در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در حال برگزاری است و در مرحله پذیرش طرح‌های کسب و کار و ایده‌های نوآورانه، ۸۳ طرح کسب و کار و ۱۱۱ ایده نوآورانه  ثبت شد.
مدیر مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: ۱۹۴ طرح و ایده تجاری در دومین جشنواره نوآوری و کسب و کار این دانشگاه ثبت شد.
وی افزود: توانمندسازی و معرفی تیم‌های نوآور به سرمایه گذاران از اهداف برگزاری اینوکاپ است.اینوکاپ، مسابقه نوآوری و فناوری‌هایی است که قادر به خلق ارزش افزوده و کسب ثروت برای سازندگانش است.
از میان ۱۱۱ ایده نوآورانه، ۳۴ طرح برای شرکت در اینوکاپ برگزیده شدند  که طرح کسب و کار شرکت آرمان تایماز ارس ، از شرکتهای فناور مستقر در مرکز رشد و توسعه ی صادرات ارس با عنوان کشت کالا - بازار آنلاین کشاورزی ایران یکی از طرح های پذیرفته شده در مرحله ی نخست داوری جشنواره ملی نوآوری و کسب و کار خواجه نصیر است. 
گفتنی است؛ شرکت آرمان تایماز ارس، پیش از این و از ابتدای سال 96 تا کنون موفق به کسب مقام نخست استارت آپ میتاپ تبریز 2017، مقام دوم استارت آپ جاده ابریشم 2017، عنوان طرح برتر پنجمین جشنواره نوآوری و فتاوری ربع رشیدی  RINOTEX 2017 و همچنین کسب عنوان شرکت فناور برتر سال 96 منطقه ی آزاد ارس در هفته پژوهش شده است.


 

امتیاز به خبر :