حمایت از گردشگری دریایی از اولویت های سازمان بنادر است

معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه سقفی برای تسهیلات ارائه شده به بخش گردشگری و مسافری دریایی نیست، گفت: در فاز اول برای توسعه و نوسازی حوزه گردشگری دریایی ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی شده است.

به گزارش فرینا، محمد راستاد در مورد برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی جهت توسعه گردشگری دریایی، افزود: به طور کلی یکی از اولویت های سازمان بنادر و دریانوردی حمایت از پروژه های گردشگری دریایی است که شامل بسته های دربرگیرنده تاسیسات، روبناها، تجهیزات و شناورهای دریایی است.

راستاد گفت: علاوه بر این سازمان بنادر و دریانوردی بهترین مشوق ها را از محل وجوه اداره شده در حوزه گردشگری و مسافری دریایی مدنظر قرار داده است که امیدواریم با این مشوق ها و فرآهم سازی حضور بخش خصوصی در کنار زیرساخت هایی که سازمان ایجاد کرده شاهد حضور هرچه قدرتمندتر بخش خصوصی در حوزه گردشگری و مسافری دریایی بنادر کشور باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه سقفی برای تسهیلاتی که قصد داریم به بخش گردشگری و مسافری اختصاص دهیم در نظر گرفته نشده است، افزود: از تمام ظرفیت های ممکن وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی استفاده خواهیم کرد تا از پتانسیل بخش خصوصی جهت حضور فعال در این حوزه بهره مند شویم.



 

امتیاز به خبر :