ارتقاء خدمات سازمان منطقه آزاد قشم به روستاییان

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری جلسات هم اندیشی با دهیاران روستاهای بخش شهاب جزیره قشم در راستای ارتقای سطح خدمات این سازمان در بخش روستایی خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی اعلام کرد: جلسات هم اندیشی با دهیاران روستاهای جزیره قشم با هدف رسیدن به توسعه متوازن جزیره، به دستور حمید رضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است.
او افزود: در راستای تحقق برنامه ارتقای خدمات سازمان منطقه آزاد قشم به روستاهای جزیره قشم، تاکنون جلسات مستمری با دهیاران با هدف بررسی مسائل و‌ مشکلات روستاها و ارائه خدمات بهتر و بیشتر برگزار شده است.
به گفته مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، بازنگری در طرح هادی روستایی، ساماندهی فضاهای سبز، تکمیل پروژه های عمرانی از جمله آسفالت معابر و برق رسانی اماکن عمومی، تکمیل تجهیزات اسکله های گردشگری و ایجاد کمپ های گردشگری در برخی از نقاط روستایی که دارای پتانسیل مناسب گردشگری می باشند، از مهمترین مشکلات مطرح شده این نشست ها بوده است.
امانی با تاکید بر اجرای برنامه های عملیاتی برای حل مشکلات مطرح شده، اظهار کرد: اداره خدمات روستایی این مدیریت نیز دوره های آموزشی را با هدف رفع معضل بیکاری بانوان روستایی و آموزش مسائل بهداشت محیطی و فردی به صورت ادواری در روستاهای باسعیدو، دولاب، درکو و کُنار سیاه در غرب جزیره برگزار کرده است.
مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از چند ماه پیش تا کنون  اقدامات وسیعی را در حوزه توسعه فضای سبز در محلات شهر قشم و نقاط دیگر جزیره آغاز کرده است و پیش بینی می شود با توجه به فعالیت همه دست اندرکاران ستاد خدمات سفر قشم، مسافران نوروز 97 در سفر به این جزیره با قشمی متفاوت مواجه شوند.

امتیاز به خبر :