نصب تابلوهای راهنمای جدید در خیابان های قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز طرح نصب یکهزار و 990 تابلو جدید در میادین، بلوارها، خیابان ها و کوچه های شهرهای قشم و درگهان خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: 90 تابلو جدید در ابعاد 2 در 1.50 مترجایگزین تابلوهای فرسوده در بلوارهای شهر قشم می شود.
او با اعلام اینکه  در فاز اول اجرای نصب تابلوهای مربوط به بلوارهای شهر قشم، 45 تابلو تا پایان امسال نصب می شود، افزود: در فاز دوم هم 45 تابلو دیگر بعد از پایان تعطیلات نوروز 1397 در بلوارهای شهر قشم نصب خواهد شد.
به گفته مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، هزینه هر تابلوی بلوارها با کیفیت عالی و سازگار با شرایط آب و هوایی قشم 13 میلیون ریال شده است که نصب آنها توسط شرکت تعاونی سازمان منطقه آزاد قشم انجام می شود.
وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات نصب یک هزار و 900 تابلو اسامی خیابان ها و کوچه های شهرهای قشم، درگهان، شهرک گلزار تولا و سایت های صنعتی قشم با پایه های گالوانیزه به ارزش کل سه میلیارد و 500 میلیون ریال گفت: با توجه به پوسیدگی تابلوهای قدیمی به ویژه با نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال و حضور مهمانان و گردشگران به این جزیره، نصب تابلوهای جدید بسیار ضروری بود.
امانی اعلام کرد: همه تابلوها با کیفیت عالی از جنس کامپوزیت با حروف برجسته و با هدف ماندگاری بیشتر و سازگار با شرایط آب و هوایی قشم ساخته شده است.
او ادامه داد: روکش رنگ الکترواستاتیک پایه های گالوانیزه تابلوهای راهنما مانع از زنگ زدگی و پوسیدگی آنها در شرایط آب و هوایی قشم می شود.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: پایه تابلوهای قدیمی هم پس از تعمیر و بازسازی در اماکن مختلف جزیره قشم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت با داشتن ظرفیت های ارزشمند حوزه گردشگری سالانه میزبان بیش از پنج میلیون مسافر و گردشگر از نقاط مختلف ایران و کشورهای خارجی است که اوج این سفرها به تعطیلات پایان سال مربوط می شود.

امتیاز به خبر :