عملکرد سازمان بنادر در حوزه دریا و بندر قابل تقدیر است

رییس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شوراى اسلامى فعالیت های سازمان بنادر و دریانوردى را در حوزه دریایى و بندرى با مدیریت راستاد را قابل تقدیر دانست و گفت: باید با تقویت همکاری ها بتوانیم گام های بلندتری را در حوزه دریایی برداریم.

به گزارش فرینا، احمد مرادى در آیین افتتاح پنجمین نمایشگاه بین المللى دریایى که در محل دائمى نمایشگاه هاى بندرعباس برگزار شد، با تاکید بر سرمایه عظیم کشور در بخش های مختلف به ویژه در حوزه دریایی، افزود: می توانیم ادعا کنیم در حوزه دریا در دنیا منحصر به فرد هستیم.

مرادی گفت: باید از همه فرصت هاى موجود خود در حوزه دریایی بهره مند شویم تا بتوانیم فاصله خود را با کشورهاى دنیا بسنجیم و میزان موفقیت خود را حساب کنیم.

وی با اشاره به اینکه با توسعه سایر کشورها در حوزه دریا اشنا هستیم و باید سرعت عملکرد خود را با توجه به توانایى های  موجود ارتقا بخشیم، افزود: باید از همه ظرفیت هاى کشور به ویژه پتانسیل بخش خصوصى به نحوی مطلوب استفاده کنیم.

رییس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شوراى اسلامى گفت: حرکتی که سازمان بنادر و دریانوردى با مدیریت محمد راستاد در حوزه دریایى و بندرى انجام داده است قابل تحسین و تقدیر است اما همگی تاکید داریم که بتوانیم گام های بلندتری را در حوزه دریایی برداریم.

مرادی با بیان اینکه دریا محور توسعه است، افزود: حتى اگر اقتصاد خود را تنها بر پایه دریا قرار دهیم مدیریت ٨٥ میلیون نفر کار دشواری نیست.

 وی گفت: وجود ١١٠٠ کیلومتر ساحل در طول نوار ساحلى هرمزگان و نیز تعدد بنادر در این منطقه فرصت بى نظیرى را براى کشور پدید آورده است.

رییس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شوراى اسلامى با اشاره به اینکه سایر کشورها ١٠ الى ١٥ هزار شغل مستقیم در این بخش ایجاد کرده اند و سطح درآمدهاى خود را افزایش داده اند، افزود: با اعتماد ١٠٠ درصدى به بخش خصوصی و حمایت از فعالان این بخش و با تکیه بر نیروى انسانى می توانیم در مسیر درستی گام برداریم.


امتیاز به خبر :