نصب دستگاه ایکس ری در بندرگاه کیش؛ به زودی

در نشست کمیته مقابله با عرضه و ورود شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش، ضمن تعیین تکلیف نهایی نصب دستگاه ایکس ری در ورودی جزیره کیش، جانمایی محل نصب در بندرگاه کیش با نظر مساعد تمامی اعضاء تصویب شد.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش، محمدحسن جهان دبیر این شورا ضمن تشریح مذاکرات آخرین نشست کمیته مقابله با عرضه و ورود شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش از نصب دستگاه شناسایی مواد مخدر مجهز به ایکس ری در بندرگاه منطقه آزاد کیش تا قبل از تعطیلات نوروز 97 خبر داد.
وی در این خصوص گفت: پس از برگزاری نشست کمیته تخصصی مقابله با عرضه و ورودکه در محل اداره بنادر و کشتیرانی جزیره کیش برگزار شد، اعضای کمیته ضمن بازدید میدانی و حضور در محل ورودی جزیره کیش ، محل نصب دستگاه ایکس ری را با نظر مساعد جانمایی کردند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش  در مورد نصب این دستگاه اظهار داشت: در سال گذشته با یک شرکتی که نماینده آن در ایران است و تولیدات آن بصورت کامل ساخت داخل و مورد تایید دستگاه های امنیتی و نظامی است، مذاکراتی انجام گرفته که امیدواریم با تلاش یکایک دستگاه های عضو کمیته و عزم جدی آنان، تا پایان سال این امر محقق گردد.
گفتنی است، حجم وسیعی از مسافران و گردشگران جزیره کیش از مبادی ورودی دریایی کیش وارد جزیره می شوند و نصب دستگاه ایکس ری در مبداء ورودی می تواند در امر مبارزه با موادمخدر در این منطقه نقش اساسی داشته باشد.

امتیاز به خبر :