شرایط میزبانی تور جهانی والیبال ساحی کیش مطلوب بود

ویلیام کولینسکی با اشاره به میزبانی خوب ایران در تور جهانی کیش گفت: تنش‌ها میان دو کشور ربطی به ورزش ندارد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، ویلیام کولنسکی، بازیکن تیم والیبال ساحلی آمریکا درباره شرایط میزبانی ایران و سطح برگزاری تور جهانی کیش گفت: به نظرم همه چیز فوق‌العاده است. شرایط مسابقات هم کاملا رضایت‌بخش است و حضور و تشویق‌های مردم در دیداری که داشتیم برایم جالب بود. در کل لحظات خوبی را در این چند روز در جزیره کیش پشت سر گذاشتیم. کلیه امکانات از جمله محل اسکان و زمین برگزاری مسابقات در سطح بالایی قرار دارد و در مجموع از میزبانی که ایران داشته بسیار متشکرم.
او درباره نظرش در مورد ساحلی‌بازان ایرانی اظهار کرد: به نظرم بازیکنان ایرانی خوب هستند و جای پیشرفت دارند. من بازی ساحلی بازان ایران را دیدم و از مشاهده بازی آن‌ها لذت بردم.
ساحلی باز تیم آمریکا درباره دیدش نسبت به ایران پیش از سفر به کشورمان گفت: اگر بخواهم واقعیت را بگویم قبل از آمدن به ایران نگرانی‌هایی داشتم ولی پس از این که خودم از نزدیک همه چیز را دیدم متوجه شدم که مسائل پیش آمده به خاطر سیاست است و ربطی به ورزش ندارد. پیش از آمدن شناختی از ایران نداشتم و تنها مسائلی را در اخبار می‌شنیدم. این اولین باری بود که به ایران آمدم و در بازگشت به آمریکا به دوستان و خانواده‌ام خواهم گفت که همه چیزهایی که درباره ایران شنیده‌ایم به دلیل بحث های سیاسی است. به آن‌ها خواهم گفت که ایران یک کشور با مردمان خوب و صمیمی است.

امتیاز به خبر :