مسابقات تیراندازی با کمان قدم مثبتی برای معرفی ارس است

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ترکیه گفت: برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان سنتی قدم مثبتی برای معرفی منطقه آزاد ارس بوده و نمونه‌هایی از فرهنگ، تجارت و دوستی کشورها در این منطقه مشهود است.

به گزارش فرینا، «عمر کوچ» در حاشیه مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان سنتی جام صلح و دوستی ارس در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: میزبانی ارس بسیار خوب بوده و این مسابقات قدم مثبتی در راستای تحکیم دوستی ترکیه و ایران به شمار می‌رود و امیدوارم این رقابت‌ها تداوم یافته و در سال‌های آتی در سطح وسیع‌تری برگزار شود.
وی با بیان این‌که میزبانی ارس از مسابقات در سطح حرفه‌ای است، افزود: از دست اندرکاران این جام ‌قدردانی‌ می‌کنم و معتقدم این مسابقات حرکت بسیار خوبی به اسم ورزش تیراندازی با کمان است. این آمادگی را داریم تا در ترکیه میزبان مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان باشیم.
کوچ با بیان این‌که تیم‌های ایرانی حاضر در مسابقات با کیفیت هستند، خاطرنشان کرد: سطح تیم‌ها فراتر از پیش بینی بوده و ما هم به عنوان تیم ترکیه تمام توان‌مان را گذاشته‌ایم.
سرمربی تیم تیراندازی با کمان سنتی ترکیه در خصوص جایگاه ورزش تیراندازی با کمان در ترکیه، گفت: این رشته در سطح المپیک و عادی در ترکیه پیگیری شده و تاکنون بارها میزبان مسابقات بین المللی تیر و کمان بوده‌ایم و کمانداران‌ این کشور در مسابقات بین المللی حضور یافته و توانستند در سطح المپیک افتخار آفرینی کنند.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.