تجلیل از قهرمانان ورزشی شاغل در منطقه ویژه بندر نوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر گفت: ترویج و توسعه فرهنگ ورزش در بین همکاران، موجب ایجاد همدلی و جوی دوستانه در بین آنان خواهد شد.

به گزارش فرینا، محمدتقی انزان پور در مراسم تجلیل از جمعی از قهرمانان ورزشی شاغل در بنادر تابعه اداره کل با اعلام این مطلب افزود: حفظ و ارتقاء سلامتی مهمترین هدف ورزش است؛ ضمن اینکه ورزش می تواند بستر ساز ایجاد رضایت شغلی در کارکنان و بهبود فعالیت های جاری اداره کل باشد.

انزان پور با اشاره به نقش ورزش در ارتقاء عملکرد همکاران افزود: لازمه موفقیت در فعالیت های بخش های مختلف بندر، برخورداری از توان ذهنی و جسمی است که در افراد ورزشکار بیشتر از سایر همکاران مشاهده می شود.

در پایان با اهداءجوایزی از سوی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، از زحمات قهرمانان ورزشی شاغل در بنادر نوشهر و فریدونکنار که مو فق به کسب مقام قهرمانی در جام دریانوردان و مسابقات ویژه کارکنان حراست دستگاه های اجرایی استان مازندران شدند قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است؛ تیم های فوتبال بندر نوشهر در چهارمین دوره مسابقات کارکنان و پیشکسوتان سازمان بنادر و دریانوردی(جام دریانوردان) و فوتسال حراست بندر نوشهر در مسابقات کارکنان حراست دستگاه های اجرایی استان مازندران موفق به کسب مقام قهرمانی شدند که در این مراسم از زحمات آنان تجلیل شد.

 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.