جزیره قشم با ظرفیت بی نظیر گردشگری جهانی

عضو منتخب هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم از آینده روشن جهان توسط نخبگان دانشگاهی خبر داد.

به گزارش فرینا، علی یدقار در چهارمین رویداد گردشگری دانشکده کارآفرینی با بیان این مطلب، گفت: جهانی شدن در شرایط کنونی از قدرت دولت ها و شرکت ها به قدرت دانش افراد منتقل شده و آینده جهان را نخبگان رقم خواهند زد.
وی اعلام کرد: هستی، امانتی در دستان ماست که انتقال آن با ارزش افزوده به نسل های آینده کشور، احساس مفید بودن را در انسان متبلور می کند.
عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به تحولات سریع پیش روی جهان، تاکید کرد: گردشگری و اوقات فراغت، یک سوم از عمر انسان ها را در برمی گیرد و باید برای مدیریت این حوزه، به زیر ساخت های انسانی در کنار زیر ساخت های خلقت که در کشور ما بی نظیر است توجه کنیم.
او ادامه داد: جزیره زیبای قشم یکی از ظرفیت های بی نظیر گردشگری ایران و جهان محسوب می شود به زودی شاهد اجرای طرح های مهم از جمله ساخت بزرگترین شهر فرودگاهی در آن خواهیم بود.
یدقار با تاکید بر اینکه سازمان منطقه آزاد قشم از ایده های خلاق دانشجویان و دانش آموختگان استقبال می کند، افزود: برای توسعه گردشگری در ایران بیش از همه چیز به نیروی انسانی ماهر و دانشمند و متخصص نیاز داریم و امیدوارم اینگونه رویدادها بتواند جوانان خلاق و صاحب ایده های کسب و کاری را به مناطق آزاد و گردشگری کشور معرفی کند.
موسسه آموزش عالی قشم با هدف ایجاد پژوهشکده توسعه کارآفرینی در این مجموعه برای برگزاری دوره های کوتاه مدت تخصصی و تحصیلات تکمیلی و پژوهش در جهت توسعه ثروت آفرینی ایده های دانش بنیان و ایجاد شتاب دهنده های بین المللی در زمینه های مختلف به ویژه گردشگری در این استارتاپ ویکند که بین این موسسه و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برنامه ریزی شده بود، شرکت کرد.
محمد رضا مرادی رئیس موسسه آموزش عالی قشم نیز در این مراسم با معرفی فرصت های جزیره قشم، شرکت کنندگان استارتاپ ویکند را برای ارایه نظرات و ایده های پژوهش محور با هدف توسعه گردشگری قشم دعوت به همکاری کرد.
چهارمین رویداد استارت آپ ویکند دانشکده کارآفرینی با عنوان «شروع کن» با رویکرد گردشگری 16 اسفند ماه با سخنرانی محمدرضا زالی ریاست دانشکده کارآفرینی در تهران آغاز شده بود.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.