رشد 26 درصدی ترانزیت کالا از بنادر کشور/ ۷۰پروژه در سازمان بنادر و دریانوردی به بهره برداری رسید

معاون مدیر کل برنامه، بودجه و تحول اداری سازمان بنادر و دریانوردى گفت: طی ۱۱ ماه سال جاری، عملیات کانتینری ۱۷ درصد، ترانزیت کالا ۲۶ درصد و عملیات تخلیه و بارگیری کالا ۷درصد افزایش یافته است. 

به گزارش فرینا، عنایت الله همتی در همایش سالانه مدیران سازمان بنادر و دریانوردی افزود: ارزیابی عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی در دو شاخص عمومی و اختصاصی، است .طبق ارزیابی های صورت گرفته این سازمان بالاتر از سایر دستگاه های اجرایی تابعه وزارت راه و شهر سازی و به عنوان دستگاه برتر در بخش ارزیابى عملکرد طى سال ٩٥ معرفى شد.

همتی در مورد پروژه های که سال جاری افتتاح شد، گفت: طی ۱۱ ماه سال جاری،از ۴۰ پروژه به ارزش ۹۸۵۹ میلیارد ریال و سرمایه گذاری ۷۴۸۰ میلیارد ریالی در توسعه و نگهداری زیرساخت ها و تجهیز بنادر بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۳۰ پروژه به ارزش ۴۵۱۸ میلیارد ریال و جذب ۱۷۲۸ میلیارد ریال در بنادر در قالب ۱۲ قراد سرمایه گذاری بخش غیردولتی به بهره برداری رسید، افزود: ۳ خط بین المللی کشتیرانی در سال ۹۶ و ۲۱ خط لاینری در دوره پسابرجام بازگشته است.

معاون دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری سازمان بنادر و دریانوردى همچنین با اشاره به شاخص های عملیاتی سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۹۶، از رشد هفت درصدی تخیله و بارگیری در بنادر شمال و جنوب کشور خبر داد و گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری، عملیات کانتینری در بنادر ۱۷ درصد، سرعت زمان سرویس کشتی ها ۱۵ درصد و ترانزیت ۲۶ درصد رشد داشته اند.

 همتی در خصوص تحقق اهداف کلان سازمان بنادر و دریانوردی طی ۱۰ ماهه سال ١٣٩٦ نیز، افزود: در راستای تحقق اهداف کلی سازمان بنادر، ۸۲ درصد در بخش ایمنی و امنیت بندری، بیش از ۸۹ درصد در بخش توان عملیاتی، بیش از ۹۶ درصد در حوزه ظرفیت کانتینری و ۹۸ درصد در بخش ظرفیت مسافری محقق شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.