نشست چالش بی زباله بر باند فرودگاهی پیام

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: امیدواریم با پیوستن وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به «چالش بی زباله» مشکلات دفن زباله در حلقه دره حل و فصل گردد.

به گزارش فرینا، سعید زرندی افزود: قطعا اشاره وزیر به دفن غیر اصولی و غیر استاندارد توجه همگان و کنشگران محیط زیست در ابعاد کشوری را به این موضوع جلب خواهد نمود و حل این معضل در ابعاد ملی پیگیری می شود.

زرندی گفت: گاهی اوقات حل مشکلاتی نظیر حلقه دره علاوه بر اینکه به توجه مدیران در سطح ملی نیاز دارد به پویش هایی در حد و اندازه ملی نیز احتیاج دارد که امیدوارم با این حرکت مسوولان استان البرز و شهر کرج برای حل دفن زباله در حلقه دره سرعت بیشتری به کار بدهند.

وی افزود: در پیام سعی شده در جهت حفظ محیط زیست قدم هایی هر چند کوچک برداشته شود و در این راستا از بطری های یک بار مصرف آب معدنی استفاده نمی شود و سعی نمودیم از لیوان های قابل بازیافت استفاده شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: با توجه به ملموس بودن دفن زباله برای کارکنان پیام در حلقه دره همگی نسبت به حفظ محیط زیست حساسیت ویژه ای دارند و در دوره آموزشی مدیریت سبز که به صورت مجازی برگزار شد شرکت نمودند.

زرندی افزود: از روزهای پایانی سال 96 در شرکت پیام زباله ها از مبدا در ظروف جداگانه از یکدیگر تفکیک می گردد که تقارن این اقدام را با پویش و چالش بدون زباله به فال نیک می گیریم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.