راه اندازی سامانه یکپارچه فروش و رزرواسیون خدمات گردشگری

مدیرفن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم و عضو ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، از راه اندازی سامانه یکپارچه فروش و رزرواسیون خدمات گردشگری در سطح جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدرضا عباسی گفت: بنا به دستور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در جهت افزایش رفاه و خدمات به گردشگران نوروزی، سامانه یکپارچه فروش و رزرواسیون خدمات گردشگری در سطح جزیره راه اندازی گردیده و مسافران نوروزی می توانند با مراجعه به سایت eqeshm.com برای خرید آنلاین بلیط های گردشگری اقدام کنند. بلیط هایی که از طریق کانترها و مراکز فروش صادر می شود بر بستر این سامانه قرار دارد.
وی در خصوص مزایای این طرح افزود: کنترل و نظارت بر چگونگی خدمات، افزایش سطح اطمینان مسافران و گردشگران با توجه به قابلیت پیگیری و رسیدگی به شکایات که در این طرح لحاظ شده، اطمینان از اعتبار بلیط خریداری شده توسط مسافران، دریافت آمار لحظه ای از وضعیت گردشگران در جهت برنامه ریزی برای خدمات بهتر در سال های آتی از اهداف این طرح برای گردشگران عزیز است، همچنین افزایش دقت و صحت رزروهای صورت گرفته برای ارائه دهنده خدمات و حسابداری آنلاین و لحظه ای نیز از مزایای این طرح برای سرویس دهندگان می باشد.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت، بزرگترین جزیره در جنوب کشور واقع در خلیج همیشگی فارس می باشد، با جاذبه های گردشگری متنوعی از جمله طولانی ترین غار نمکی جهان، موزه ژئوپارک، جنگل های دریایی حرا، دره ستاره ها، تنگه چاهکوه، بام قشم، دره تندیس ها، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، سواحل زیبا، جزایر ناز، قلعه پرتغالی ها، خلیج دلفین ها، ورزش های دریایی، هوایی و زمینی، چاه های تلا و بادگیرهای بندر تاریخی لافت، غذاهای متنوع بومی و محلی و ارزشمندترین امتیاز این منطقه که روحیه خونگرم و مهمانپذیر اهالی جنوب کشور است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.