تا پنجمین روز از فروردین ماه ۹۷

ورود 434 هزار و 965 مسافر به جزیره قشم

رئیس کمیته برنامه ریزی و آمار ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از افزایش ورود گردشگران نوروزی به جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، سعید بنی عامریان اعلام کرد: در پنجمین روز از فروردین ماه 1397 تعداد 10 هزار و 952 دستگاه خودرو از طریق اسکله پهل وارد بندر لافت در جزیره قشم شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد رشد نشان داده است.
وی ادامه داد: 56 هزار و 811 گردشگر از طریق اسکله های مسافری در این تاریخ  وارد جزیره قشم شدند که این رقم بیانگر 56 درصد رشد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته است.
به گفته رئیس کمیته آمار ستاد سفرهای قشم، یک هزار و 697 مسافر نیز از مسیر آسمان وارد فرودگاه بین المللی قشم شدند که نسبت به پنجمین روز از فروردین ماه سال گذشته،  با 15درصد رشد همراه بوده است.
او با اعلام اینکه در پنجمین روز فروردین ۹۷ تعداد 58 هزار و 508 مسافر از مسیرهای زمینی، دریایی و هوایی وارد جزیره قشم شده اند، افزود: این میزان ورود مسافر از مبادی ورودی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 55 درصد افزایش داشته است.
وی همچنین به افزایش 7 درصدی تعداد شب های اقامت در جزیره، از اسفند 96 تا پنجم فروردین 97 خبر داد و افزود: طی این مدت تعداد ۷۲۸ هزار و 321 گردشگر، قشم را برای اقامت برگزیده اند.
بنی عامریان با اشاره به آمار ورود 434 هزار و 965 مسافر از ۲۵ اسفند ۹۶ تا پایان پنجمین روز از فروردین ماه ۹۷ به جزیره قشم، گفت: رشد 19 درصدی تعداد مسافران در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیانگر استقبال هموطنان مان برای سفر به جزیره قشم و بازدید از جاذبه های فراوان گردشگری این منطقه است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.