با توسعه صنایع دستی ارس از کالای ایرانی حمایت می کنیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس ضمن افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی ارس، از فعالیت های در حال انجام ستاد اجرایی خدمات سفر ارس بازدید کرد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان ضمن تبریک عید باستانی نوروز به تمام هموطنان گفت: نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی را به فال نیک گرفته و در منطقه آزاد ارس نیز تلاش می کنیم تا در زمینه حمایت از کالاهای ایرانی و اقتصاد مقاومتی اقدامات مناسبی صورت گیرد.
وی افزود: نمایشگاه صنایع دستی ارس نمونه هایی از کالاهای کاملا ایرانی را عرضه کرده است و زمینه صادراتی صنایع دستی و هنرهای بومی نیز می تواند به راحتی در منطقه آزاد ارس شکل بگیرد.
نریمان خاطرنشان کرد: منطقه آزاد ارس می تواند در حوزه صنایع دستی به عنوان یک پایگاه اقتصادی مناسب برای تمام ایران معرفی شده و زمینه جذب سرمایه گذاران را فراهم کند.
رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس، تاکید کرد: شناساندن منطقه آزاد ارس یکی از برنامه های اصلی تعریف شده در سازمان منطقه آزاد ارس است و در این زمینه از تمام پتانسیل ها از جمله صنایع دستی و گردشگری بهره می گیریم.
نریمان در ادامه گفت: زمینه عرضه و تولید بیشتر صنایع دستی در منطقه آزاد ارس به وجود خواهد آمد و امیدواریم با این اقدامات، زمینه توسعه همه جانبه صنایع دستی و هنرهای سنتی را نیز در این منطقه فراهم آوریم.
وی افزود: تمام مردم ایران می توانند با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای فنی، هنری، صنعتی، تولیدی، خدماتی و تجاری خود در منطقه آزاد ارس فعالیت کنند و آماده حمایت از تمام علاقمندان به حضور در منطقه آزاد ارس هستیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: منطقه آزاد ارس می تواند با فعالیت های برنامه ریزی شده و به کمک سرمایه گذاران، به زودی تبدیل به برترین منطقه آزاد در کشور شود. این موضوع با توجه به وضعیت آب و هوایی و اقلیمی منطقه آزاد ارس، دور از دسترس نیست.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.