درایت مسئولان منطقه آزاد ارس در برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی

عضو هیات داوران جشنواره تئاتر خیابانی ارس، برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی و برگزاری افتتاحیه این جشنواره در روز جهانی تئاتر را نشانه درایت مسئولان سازمان منطقه آزاد ارس دانست.

به گزارش فرینا، ایوب آقاخانی در آیین افتتاح پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس، تاکید کرد: در آذربایجان اتفاقاتی در حوزه تئاتر می افتد که ما را سربلند می کند و یکی از این اتفاقات برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی ارس است.
وی تصریح کرد: استمرار تئاتر خیابانی ارس شایسته تقدیر است و اینکه 2 سال پیاپی این جشنواره در روز جهانی تئاتر افتتاح می شود، نشان دهنده درایت مسئولان سازمان منطقه آزاد ارس است.
آقاخانی با اشاره به گردشگرانی که این روزها در ارس هستند تا شاهد اجراهای تئاتر خیابانی باشند، خاطرنشان کرد: اصلی ترین سرمایه فعالان عرصه تئاتر خیابانی مردم و خانواده هایی هستند که این نمایش ها را تماشا می کنند و گروه های تئاتری را سرپا نگه می دارند.
وی ادامه داد: آذربایجان بیشترین پیشینه تئاتری را در ایران دارد و نباید از این موضوع به سادگی بگذریم.
آفاخانی در پایان گفت: خوشحالم که چند روزی را در جلفا خواهم بود و همراه با مردم و گردشگران به تماشای تئاتر خواهم ایستاد.
پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس سه شنبه 7 فرودین همزمان با روز جهانی تئاتر در منطقه آزاد ارس برگزار شد. معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، مسئولین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس، مدیر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، داوران جشنواره تئاتر خیابانی ارس و جمعی از پیشکسوتان تئاتر استان و کشور نیز در این آیین حضور داشتند.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.