بندر چابهار در تحول سیستان و بلوچستان اهمیت فراوانی دارد

استاندار سیستان و بلوچستان نقش سه پروژه بزرگ گازرسانی، خط راه آهن چابهار ـ زاهدان و بندر چابهار را در تحول استان حائز اهمیت دانست.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، سید دانیال محبی در شورای اداری استان افزود: استان در طلیعه توسعه به نیروهای کارآمد ماهر و متخصص در بستر کار متناسب با اولویت ها در جهت شکوفایی ظرفیت ها و توانمندیهای استان نیاز دارد.
محبی با اشاره به رشد آمار میهمانان نوروزی به استان گفت: زیرساخت های عمومی و اختصاصی گردشگری استان باید با توجه میزان استقبال مسافران نوروزی استان ارتقاء یابد.
وی وجود نیروی انسانی را فاکتور و عامل اساسی توسعه برشمرد و تصریح کرد: نیروی انسانی استان متناسب با گستردگي و نيازهاي استان نیست كه بايد تربيت نیروی انسانی کارآمد متناسب با شاخص هاي توسعه استان مورد توجه قرار گيرد.
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه استان، پازلی از زیبایی های متنوع و جاذبه های گردشگری منحصر به فرد است، افزود: یکی از علل ضعف در زیرساختهای گردشگری نبود استقبال چشم گیر مسافران نوروزی در سالهای گذشته است و به همین علت برخی جاذبه های طبیعی مانند گل فشان در چابهار با وجود استقبال گردشگران، اما فاقد حداقل امکانات و خدمات اولیه عمومی هستند.
وي اظهار کرد: برگزاری شورای اداری ،الگویی در جهت توسعه ارتباطات و هم اندیشی میان کارگزاران نظام در درون استان بدور از تعصبات و منیّت ها برای رفع نیازمندی های مردم و چالشهای استان است.
رييس شوراي اداري استان با بیان اینکه در چرخه مدیریت ، علم و حکمت سرآمد همه امور است، گفت: داوری انسانها باید بر پایه داده های قابل اعتماد استوار باشد.
سيد دانيال محبي تاکید کرد: برای پیشرفت و توسعه استان همه گروهها و جریان های سیاسی را باید به رسمیت شناخت و از همه آنان در این مسیر استفاده كرد.
وي همچنين به بحران خشكسالي در منطقه سيستان اشاره كرد و افزود: برآورد خسارات كشاورزي مردم و تامين علوفه مورد نياز دامداران در دست انجام است و دستورات مربوط به كاهش تبعات خشكسالي صادر شده است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.