سال 97 سال اجرای مدیریت عملکرد است

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: مدیریت عملکرد یکی از راهکارهای موفق مدیریتی در کشور است که از ابتدا مبنای کار ما بوده است و در سال 97 بیشترین تمرکز ما بر این مقوله قرار می گیرد.

 به گزارش فرینا، سید امید شهیدی نیا در نخستین جلسه هیات رییسه، ضمن تبریک سال نو، بر توجه به عملکرد در سال جدید تاکید کرد. 
شهیدی نیا، گفت: در سال 97 با جدیت بر روی اهداف سازمانی تمرکز می‌کنیم و با تعیین اهداف در سطوح مختلف جامعیت حرکت به سمت چشم اندازهای سازمان را تضمین می‌کنیم. 
وی افزود: در سازمانهای عملکرد گرا، شایستگی ها، پاداشها، بودجه ها و حتی تنبیهات براساس عملکرد توزیع میشود و هر واحد و نفری که بیشترین تاثیر گذاری را در جهت اهداف سازمانی داشته باشد مورد توجه خواهد بود. 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: در سالهای گذشته سازمان زیرساختهای خوبی در حوزه برنامه ریزی و ICT آماده کرده است و امسال زمان بهره برداری علمی و عملی از آنهاست. 
شهیدی نیا افزود: امروزه مدیریت عملکرد یکی از راهکارهای موفق مدیریتی در کشور است که از ابتدا مبنای کار ما بوده است. همچنین با توجه به اینکه سازمان منطقه ویژه موضوعات تعالی سازمانی را دنبال می کند، انتظار می رود هر واحد با هدفگذاری مدون، شاخص گذاری مناسب و برنامه ریزی دقیق، اهداف سازمان را دنبال کند. 
 وی نظام انگیزشی را در کنار مدیریت عملکرد، تکمیل کننده دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم در دراز مدت نظام انگیزشی سازمان را در راستای عملکرد ساماندهی نماییم.
 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، همچنین با اشاره به نامگذاری سال 97 توسط مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در خصوص حمایت از کالای ایرانی، بر استفاده از حداکثر توان تولید داخل کشور تاکید کرد و برخی دیگر از محورهای خاص فعالیت سازمان در سال جدید را اصلاح شیوه ها و فرایندها، پیاده سازی تعالی سازمانی، مدیریت مصرف انرژی، توجه به نظم اداری و ایمنی در انجام امور و دقت در تنظیم مفاد پیمانها و قراردادها عنوان کرد. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.