بخش خصوصی؛ نیازمند توسعه بنادر کشور است

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران گفت: توسعه زیر ساخت های بنادر همیشه نیاز بخش خصوصی بوده است لذا حضور قطری ها در ایران با هدف سرمایه گذاری یکی از اتفاق های مثبت سال جدید است.

به گزارش فرینا، فاطمه دانشور در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی درخصوص تاثیر سرمایه گذاری قطری ها در بنادر ایران در جهت توسعه تجارت کشور، افزود: خوشبختانه دولت تدبیر و امید با اقدامات و تلاش های ارزنده سازمان بنادر و دریانوردی کشور توانسته است در جهت توسعه بنادر کشور گام بردارد.

دانشور گفت: اگر بنادر کشور توسعه پیدا کنند می توان شاهد رشد مثبت اقتصادی کشور بود. لذا این حوزه اهمیت بسیار زیادی دارد که متاسفانه سال های گذشته مورد بی مهری قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه  بنا شده  سازمان بنادر در سال جاری به سمت تجدید نظر در تعرفه گذاری کالا و کشتی حرکت کند، افزود: این اتفاق کمک قابل توجهی به تجار خواهد کرد و ما از کاهش تعرفه استقبال می کنیم چرا که قدرت رقابت ما افزایش پیدا می کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران گفت: با توجه به اینکه سال ۹۷ به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، یکی از راه های رسیدن به این موضوع صادرات کالاهای ایرانی است. از اینرو با توسعه بنادر کشور می توان به سمت صادرات و تقویت تولیدات داخلی حرکت کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.