کارنامه سازندگی در جزیره قشم در دست انتشار

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم از تدوین عملکرد سه ساله سازمان منطقه آزاد قشم پس از سه سال مدیریت جهادی حمیدرضا مومنی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل منطقه آزادقشم در این منطقه و ابقاء وی درسمت خود در مجلدی با عنوان "سه سال سازندگی" خبر داد.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده گفت: ابقاء حمیدرضا مومنی به عنوان رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ما را بر آن داشت تا با نگاهی به عملکرد سه سال گذشته فعالیت ایشان در این منطقه آزاد، دست به انتشار فعالیت های مجموعه سازمان در این دوره مدیریتی بزنیم و با چاپ یک مجله به انتشار آن بپردازیم.
وی افزود: در این مجموعه عملکرد، سعی شده اقدامات شاخص و اساس سازمان در حوزه های مختلف معرفی شده و به بررسی نیازهای موجود برای توسعه هر چه بیشتر اقتصادی، گردشگری، صنعتی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی پرداخته شود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم از تهیه فیلمی نیز در همین خصوص خبر داد و بیان کرد: این مجلد همراه با لوح فشرده ای حاوی اطلاعات تصویری این اقدامات منتشر خواهد شد و به کلیه حوزه های عملکردی سازمان منطقه آزاد قشم در سال های مدیریتی حمیدرضا مومنی خواهد پرداخت.
به گفته شیخ زاده، اطلاعات این مجلد از طریق مصاحبه با کلیه معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم جمع آوری شده و همه بخش ها از جمله حوزه عمرانی، فرهنگی، گردشگری، اقتصادی، شرکت های تابعه و ... را شامل می شود.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.