تخصیص اعتبار ۶۵ میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمران روستایی در انزلی

از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در سال ۹۷؛ اعتباری ۶۵ میلیارد ریالی برای اجرای پروژه های عمران روستایی و زیرساخت های فرهنگی منطقه آزاد انزلی تخصیص یافت.

به گزارش فرینا، این سازمان در سالجاری ۶۵ میلیارد ریال برای پروژه های عمران و بهبود محیط روستایی اختصاص داده و این در حالی است که در مجموع چهار سال گذشته هزینه های پروژه های عمران روستایی شامل بهبود فضای زندگی، عمران و آبادانی، ارتقاء زیرساخت های فرهنگی و ضروری روستاها بالغ بر ۱۳۷ میلیارد ریال با هدف برنامه ریزی و اجرای پروژه های عمران روستایی و زیرساخت های فرهنگی در ۲۸ روستای محدوده منطقه بوده است که در سال ۹۷ نیز با پیش بینی اعتبار صورت گرفته این روند ادامه خواهد داشت.
به دستور رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و براساس رویکردها و اهداف سازمان، بالا بردن سطح رفاه و خدمات عمومی و رفع نیازهای عمرانی و فرهنگی ساکنین منطقه آزاد انزلی از مهمترین اولویتهای خدماتی و پروژه های عمرانی این سازمان است که هزینه های آن نیز از محل منابع داخلی این سازمان تأمین اعتبار می شوند.
پروژه هایی نظیر اجرای تصفیه خانه فاضلاب روستایی، اجرای آسفالت معابر و بهبود محیط روستایی، احداث و تکمیل اماکن ورزشی روستاهای محدوده منطقه ، نوسازی مدارس محدوده منطقه ، تکمیل و بازسازی مساجد و حسینه ها ، تجهیز و خرید اقلام کمک آموزشی مدارس محدوده ،توسعه و تجهیز کتابخانه ها بوده که، پس از امکان سنجی و نیاز سنجی صورت گرفته شده، اولویت بندی و با همکاری بخشداران، اعضای شورای روستا و دهیاران در سال جاری اجرایی خواهند شد.
لازم به ذکر است هرجا مشارکت آحاد مردم در توسعه زیرساختهای عمرانی و فرهنگی بیشتر باشد، این سازمان آمادگی همراهی و هم افزایی را دارد، و خواستار همکاری بیش از پیش اهالی در اجرایی نمودن طرح ها و پروژه های عمران روستایی و زیرساخت های فرهنگی است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.