مجوز اتصال راه آهن سراسری به فرودگاه پیام

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام از پایان فاز تحلیل و مطالعات و اخذ مجوز اتصال راه آهن سراسری به فرودگاه پیام خبر داد.

به گزارش فرینا، سعید زرندی با اعلام این مطلب گفت: پروژه هایی که در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در حال انجام و پیگیری است خدمت همه همکاران اطلاع رسانی شده است و میزان پیشرفت پروژه ها و فعالیت ها در پیام ملموس است.

زرندی افزود: در مجموعه پیام چندین پروژه در بازه های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تعریف شده که یکی از پروژه هایی که در اهداف میان مدت پیام جای گرفته اتصال منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام به شبکه سراسری راه آهن بود.

وی با اشاره به فعالیت های اقتصادی متنوع پیام در ابعاد مختلف سرمایه گذاری، حمل و نقل، ترانزیت کالا و پردازش صادرات و واردات گفت: با بررسی هایی که به عمل آمد ضرورت وصل شدن فرودگاه پیام به شبکه ریل سراسری راه آهن برای منطقه احساس شد و از انتهای سال 95 برنامه ریزی آن انجام شده است و در صورت تحقق این پروژه اولین نقطه اتصال فرودگاه های کشور به شبکه راه آهن در پیام واقع می شود.

انتخاب مشاور برای انجام طرح در سال 96 انجام شد و به نوعی فاز صفر و یک پروژه نهایی و مجوز اولیه از راه آهن کشور گرفته شده است و برای تحقق این هدف و به نتیجه رسیدن و ایجاد ایستگاه راه آهن در پیام قطعا نیازمند حمایت همه مسوولان استان و استاندار محترم هستیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.