گیلان با تحولات موثری برای توسعه مواجه است

استاندار گیلان گفت: آزاد راه رشت، راه آهن این مسیر و منطقه آزاد انزلی، استان را با تحولات جدی و موثری در مسیر توسعه مواجه کرده است.

به گزارش فرینا، مصطفی سالاری افزود: آزادراه تهران به گیلان، راه آهن قزوین به رشت و منطقه آزاد انزلی ظرفیت رفت و آمد به گیلان را افزایش داده که در ماه های آینده، بیشتر از سال ها و ماه های گذشته، ورودی به استان افزایش می یابد.
وی بیان داشت: ورود گردشگران و مسافران بیشتر به گیلان اینطور نیست که فیزیک استان را دستخوش تغییر نکند بنابراین بایستی برای این مهم، برنامه ریزی داشته باشیم.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: انجام کار جامع گردشگری، مهمترین اقدامی است که امسال می توانیم در حوزه اشتغالزایی و تقویت آثار مثبت نزدیک شدن گیلان به پایتخت انجام دهیم.
وی اظهار داشت: اگر در انجام کار جامع گرشگری در استان گیلان گام های محکمی برداریم، حداقل سالی 40 هزار شغل مستقیم ایجاد می شود.
سالاری با بیان اینکه در این رابطه 30 محور را تعریف کرده ایم که بوم گردی یکی از این محورهاست، خاطرنشان کرد: رئیسان شوراها و بخش های استان گیلان می توانند این 30 نوع فرصت در حوزه گردشگری را معرفی کنند.
وی با بیان اینکه برای گردشگری دریایی در استان گیلان اقداماتی در دست انجام است، اظهار کرد: در حوزه گردشگری سلامت، هوانوردی، تفریحی و آموزشی نیز بایستی برنامه هایی داشته باشیم.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.