دیدار معاون فرهنگی منطقه آزاد کیش با اعضای شورای شهر

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به دیدار اعضای شواری شهر کیش رفت.

به گزارش فرینا، سعید پورعلی به مناسبت 9 اردیبهشت روز شوراها به دیدار اعضای شورای شهر کیش رفت و با تبریک این روز از تعامل و ارتباط بسیار خوب و سازنده شورای شهر کیش و سازمان منطقه آزاد کیش تقدیر کرد.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار که صبح یکشنبه برگزار شد، با اشاره به اینکه مشورت کردن یکی از توصیه‌های اساسی اسلام است متذکر شد: وظیفه شورا همفکری و هم‌اندیشی است و نهم اردیبهشت به عنوان "روز شورا" نقطه عطفی در تاریخ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .
پورعلی همچنین افزود: شورای شهر، نمونه‌ای از مردم سالاری دینی و نهادی تصمیم‌گیر و نظارتی بوده و افزایش مشارکت مردم در اداره امور جامعه و کمک به پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی و عمرانی از اهداف مهم شکل گیری شوراهای شهر است.
وی از تعامل و ارتباط بسیار خوب و سازنده سازمان منطقه آزاد کیش و شورای شهر کیش تقدیر کرد وگفت: با روابط سازنده و تعامل، بسیاری از نارسائی‌ها و کاستی‌های جامعه شهری مرتفع خواهد شد .
یادآور می‌شود در این جلسه که در دفتر شورای شهر کیش برگزار شد. رئیس و دیگر اعضای شورای شهر کیش گزارش کوتاهی از وضعیت این شورا را ارائه کردند .
لازم به ذکر است‌‍؛ عبدالنبی شرفی، ایرج شرف‌زاده، بدریه بحرینی، محمد طاهری و محمد جاسم پور اعضای پنجمین دوره شورای شهر کیش هستند.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.