راه اندازی نخستین سامانه جامع دریانوردان کشور در منطقه ویژه بندر شهیدرجایی

سرپرست معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از راه اندازی سامانه جامع دریانوردان در بزرگترین بندر بازرگانی کشور خبر داد.   

به گزارش فرینا، اسماعیل مکی زاده افزود: منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به عنوان نخستین بندر کشور محسوب می شود که اقدام به راه اندازی سامانه جامع دریانوردان کرده است.
 
مکی زاده گفت: دریانوردان می توانند با مراجعه به این سامانه ضمن دسترسی به درگاه جامع خدمات الکترونیکی، تمامی امور مربوط به آزمون ها و صدور اسناد دریانوردی شامل ثبت نام اینترنتی، دریافت نتایج، درخواست اینترنتی صدور گواهینامه ها و شناسنامه دریانوردی و پیگیری آن اقدام کرده و یا اطلاعات و اخبار لازم را از این مسیر، دریافت کنند.
 
وی ادامه داد: با بهره برداری از سامانه جامع دریانوردان، بستر یکپارچه و جامع ارائه خدمات اینترنتی به متقاضیان خدمات آزمون و صدور اسناد دریانوردی توسعه یافته است.
 
سرپرست معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از جمله مزایای راه اندازی این سامانه  حذف رفت و آمدهای غیر ضروری از مناطق دور و نزدیک و رفع محدودیت های زمانی و مکانی برای انتخاب یکی از مراکز هفت گانه آزمون و صدور اسناد دریانوردان کشور جهت دریافت خدمات مورد نیاز است.
 
مکی زاده افزود: دریانوردان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بندر شهید رجایی به آدرس اینترنتی Shahidrajaeeport.pmo.ir از خدمات ارائه شده در سامانه جامع دریانوردان بهره مند شوند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.