امضاء تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با بنیاد شریف

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از امضای تفاهم نامه همکاری این سازمان و بنیاد شریف با هدف بهبود کیفیت خدمات حوزه فناوری اطلاعات در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدرضا عباسی گفت: این تفاهم نامه با هدف همکاری های دوجانبه آموزشی، پژوهشی، مشاوره ای، مالی و فنی و اجرای پروژه های مشترک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات منعقد شده است.
وی ادامه داد: تدوین طرح های جامع حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و طراحی پلت فرم اقتصادی منطقه، ارائه خدمات مشاوره ای در همه حوزه های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای توسعه دولت الکترونیک و همکاری جهت تشکیل مراکز و موسسات فناوری بخشی از اهداف این تفاهم نامه است.
به گفته عباسی، جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای تامین منابع مالی پایدار، ریسک پذیری و بلندمدت بودن این تفاهم نامه برای اجرای پروژه ها و تاسیس مراکز فناوری، برگزاری سمینار، همایش، کارگاه های تخصصی و نمایشگاه حوزه ICT ، بسترسازی و تسهیل گردشگری الکترونیک به منظور توسعه گردشگری کشور و اجرای طرح ها و پروژه های مشترک بخش دیگری از برنامه های این تفاهم نامه می باشد.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: از دیگر فعالیت های مطرح شده در این تفاهم نامه می توان به تجاری سازی محصولات حاصل از اجرای طرح ها و پروژه های مشترک، توسعه نوآوری های الکترونیکی و همکاری جهت راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی، اشاره کرد.
این تفاهم نامه در محل دفتر مرکزی تهران سازمان منطقه آزاد قشم و در هشت ماده و یک تبصره به امضای حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علی یدقار عضوهیات مدیره این سازمان و پیروز غفرانی مدیرعامل موسسه بنیاد شریف به امضا رسید که از تاریخ 1397.2.20 تا 1399.2.20 به مدت دو سال معتبر می باشد.
بنیاد شریف یک شرکت غیرانتفاعی حامی دانشگاه صنعتی شریف ایران است. این شرکت در سال 1385به عنوان حامی دانشگاه در قالب قانون تجارت و با هدف توسعه کیفی و کمی دانشگاه، ارتقاء سطح تولید علم، پژوهش، فناوری و همچنین ساماندهی طیف گسترده ی حمایت‌های مردمی تأسیس شده است.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.