گازرسانی به شهر درگهان با 225 میلیارد ریال اعتبار

عضو موظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم و مدیر امور درگهان این سازمان گفت: برنامه ریزی اجرای عملیات گاز رسانی به شهر درگهان و روستای هلر، همچنین زه‌کشی و آسفالت شهر درگهان با حضور نماینده ادارات استان هرمزگان و جزیره قشم انجام شد.

به گزارش فرینا، عبدالجواد کمالی در این نشست و در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با هدف جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و نیروی انسانی قرار است برای نخستین بار در جزیره قشم در نقاطی که به لوله کشی آب و گاز و کابل کشی مخابرات نیاز است، قبل از انجام عملیات آسفالت اقدامات یاد شده صورت پذیرد.
وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های جامع عمرانی در شهر تجاری درگهان بیان داشت: می توان با اجرای این طرح ها از درگهان به عنوان الگویی جامع برای اجرای طرح‌های عمرانی در جزیره قشم نام برد.
عضو موظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به استقبال آمادگی ادارات یاد شده، افزود: در این نشست با مسئولان شرکت گاز استان هرمزگان و شهرستان قشم برای گازرسانی به شهر درگهان و روستای هلر به توافقاتی دست یافتیم.
به گفته کمالی، براساس این توافق عملیات گاز رسانی در شهر درگهان و روستای هلر از اواخر خرداد ماه امسال با اعتباری بالغ بر 225 میلیارد ریال آغاز و طی 18ماه به اتمام خواهد رسید.

* انجام فاز دوم زه‌کشی فاضلاب شهر درگهان

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به آغاز فاز دوم عملیات زه‌کشی فاضلاب شهر درگهان گفت: فاز اول این طرح اواخر سال ‌96 به پایان رسید و فاز دوم آن با هدف کاهش مشکلات و رفاه شهروندان با همکاری شهرداري درگهان، اداره آب و فاضلاب، شرکت آب، برق و تاسیسات قشم و شرکت مخابرات در حال انجام بوده که به زودی به اتمام می رسد.
وی با اشاره به پروژه ساماندهی مجتمع‌های تجاری و تعریض خیابان حدفاصل میدان انقلاب تا کلانتری شهر درگهان، بیان داشت: این طرح نیز تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.
نشست هماهنگی عملیات گازرسانی شهر درگهان و روستای هلر، زه‌کشی و آسفالت معابر شهر درگهان با حضور عبدالجواد کمالی عضو موظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم و مدیر امور درگهان این سازمان، شهردار درگهان و جمعی از مسئولین جزیره و استان هرمزگان در محل ساختمان مرکزی منطقه آزاد قشم برگزار شد.

مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.