آمادگی بانک ملی برای افتتاح سپرده ارزی در منطقه آزاد ارس

 رئیس بانک ملی شعبه جلفا از آمادگی این بانک برای افتتاح حساب سپرده های ارزی در منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، یوسف محسن زاده گفت: در راستای اجرای تصمیم های ستاد اقتصادی دولت مبنی بر تبیین سیاست های جدید ارزی، دایره ارزی بانک ملی شعبه جلفا آماده افتتاح انواع حساب های ارزی است.

محسن زاده افزود: مشتریان با پرداخت ارز به صورت اسکناس می توانند نسبت به افتتاح هر یک از انواع حساب های ارزی اقدام کنند.

وی گفت: گزینه هایی چون حساب های قرض الحسنه پس اندار با قابلیت شرکت در قرعه کشی سالیانه بانک ملی ایران، حساب جاری با قابلیت دریافت دسته چک ارزی و حساب سرمایه گذاری مدت دار با قابلیت دریافت سود در اختیار علاقمندان به سرمایه گذاری ارزی قرار می گیرد.

رئیس بانک ملی شعبه جلفا تاکید کرد: افتتاح حساب های مذکور تنها با پرداخت اسکناس به صورت فیزیکی انجام می گیرد و به درخواست مشتری و در هر زمان، وجه مورد درخواست مشتری به صورت اسکناس ارزی بازپرداخت می شود.

محسن زاده در زمینه شرایط افتتاح حساب های ارزی، افزود: حساب های قرض الحسنه پس انداز و قرض الحسنه جاری با حداقل 100دلار یا یورو و حساب های مدت دار ارزی با حداقل 1000 دلار یا یورو قابل افتتاح است.

وی گفت: حساب های مدت دار ارزی حداقل یک ماهه و حداکثر یکساله با نرخ سود سالیانه پنج درصد برای حساب های دلاری و چهار درصد برای حساب های یورویی محاسبه و پرداخت می شود.

رئیس بانک مرکزی شعبه جلفا افزود: در هفته های آتی با هماهنگی سازمان منطقه آزاد ارس، کارشناسان ارزی و بین المللی این بانک در این سازمان حضور خواهند داشت تا طرح های کاربردی و عملیاتی ارزی را در حضور سرمایه گذاران حوزه های مختلف این منطقه تشریح کنند.

محسن زاده گفت: بانک ملی شعبه جلفا در تلاش است تا با همکاری معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس، گام های موثری در جهت حل مسائل و مشکلات ارزی موجود در این منطقه بر اساس سیاست های ارزی دولت بردارد.

برچسب ها : ارس
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.