پرهیز از موازی کاری، رمز موفقیت در خدمت به مردم قشم

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، همکاری و پرهیز از موازی کاری را رمز موفقیت در تحقق خدمت خالصانه و موثر به مردم دانست.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان بیان داشت: منشور اصلی حرکت حوزه های عملکردی و اجرایی این معاونت، تلاش برای بسط و گسترش فرهنگ مشارکت همگانی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و حرکت به سمت ارائه خدمات خالصانه به جامعه محلی و گردشگران جزیره قشم است.
وی افزود: با مشارکت همگانی، همچنین استفاده از ظرفیت ها و توانایی های نخبگان جامعه محلی در حوزه های مختلف می توان توسعه پایدار و همه جانبه جزیره قشم را محقق ساخت.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن توصیه به همگرایی و همراهی کلیه نهادها و ادارات این حوزه، از تلاش های موثر مدیریت های این معاونت در پیشبرد اهداف سازمانی در سال گذشته تقدیر کرد.
در انتهای این نشست مدیران حوزه های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان بر هم عهدی و هم پیمانی در تحقق خدمت خالصانه، جامع و فراگیر در حوزه های تحت مسوولیت خود تاکید کردند.
در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم که در محل این معاونت برگزار شد معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و مدیران این حوزه به ارائه گزارش عملکرد سال 96 و تصمیمات اجرایی در سال 97 پرداختند.

 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.