آغاز بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش از 8 تیر

جشنواره تابستانی کیش از 8 تیر با برنامه های شاد و متنوع آغاز می شود.

به گزارش فرینا، بیست و یکمین جشنواره تابستانه کیش از 8 تیر با برگزاری برنامه های های شاد و مفرح آغاز می شود.

در این جشنواره به منظور جذب بیشتر گردشگران با ارائه خدمات و تسهیلات سفر، تخفیف های ویژه در نرخ هتل ها، اماکن اقامتی، مراکز تفریحی و گردشگری تلاش شده است شرایط مناسبی برای سفر خانواده ها فراهم شود.

برگزاری جشن های متنوع و قرعه کشی برای خانواده ها در تالار شهر و بازارها، اجرای برنامه های شاد و مفرح برای تمامی سنین به ویژه جوانان و نوجوانان، اجرای موسیقی محلی و برگزاری کنسرت گروه ها و خواننده های مطرح کشور، اجرای برنامه های تفریحی با حضور گروه های هنری و کارناوال ها، نورافشانی، اجرای تئاترهای خیابانی و بسیاری برنامه های متنوع که در نقاط مختلف جزیره کیش برگزار می شود از جمله برنامه های پیش بینی شده برای بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش است.

گفتنی است برگزاری هفته فرهنگی چند کشور در ایام جشنواره در جزیره کیش از دیگر برنامه ریزیهای انجام شده برای جشنواره تابستانی است که تا 8 شهریور ادامه دارد.

یاد آور می شود با توجه به تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش در خصوص خلاقیت و نو آوری در برنامه ها، در جشنواره امسال تلاش شده است با مشارکت بخش خصوصی و اهدای جوایز کیفی برنامه های جشنواره تابستانی متنوع تر از دوره های قبل برگزار شود.

مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.