اولین کارگروه اقتصاد مقاومتی سال 97 برگزار شد

  • چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 18:49
  • خبر ویژه
  • 0 دیدگاه
اولین کارگروه اقتصاد مقاومتی سال 1397 با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در تهران برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نشست که با محوریت «بررسی مشکلات واحدهای تولیدی ـ صادراتی در مناطق آزاد کشور» برگزار شد، اکبر افتخاری سرپرست معاونت تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورایعالی، معاونین و مدیران اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان های مناطق آزاد کشور نیز حضور داشتند.

مرتضی بانک در این نشست بعد از شنیدن نظرات و پیشنهادات مسئولین اقتصادی سازمان های مناطق آزاد کشور گفت: کشور از لحاظ اقتصادی در شرایط دشواری قرار دارد و برای برون رفت از این بحران نیازمند همدلی و همیاری و انسجام همه دستگاه ها و نهاد های دولتی و اجرایی هستیم.

دبیرشورایعالی مناطق آزاد کشور بر تقویت ارتباط با سایر نهادها و دستگاه های دولتی در مناطق آزاد و سرزمین اصلی تاکید کرد و افزود: مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد کشور با ملاقاتهایی که با سایر سازمانها دارند می توانند مشکلات مناطق متبوع خود را مطرح کنند تا بتوانند با تعاملاتی که ایجاد می کنند راهکارهای سازنده ای دریافت نمایند.

مشاور رییس جمهور در پایان از معاونان و مدیران اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان های مناطق آزاد خواست با توجه به ظرفیت های موجود در مناطق خود پیشنهاداتی برای بهبود شرایط موجود ارائه نمایند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.