مجوز بهره‌برداری از منطقه‌ویژه‌ اقتصادی جهرم به زودی صادر می شود

مدیر هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزادکشور در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی جهرم از صدور مجوز بهره‌برداری در این منطقه‌ویژه‌ اقتصادی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش فرینا، جعفر آهنگران در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی جهرم از نزدیک با عملکرد مدیریت این منطقه‌ و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) بیشتر آشنا شد.

 آهنگران، گفت: خوشبختانه پس از آخرین سفرم به جهرم، با تغییر مدیریتی که در منطقه ایجاد شد، کارهای بزرگی را در این منطقه‌ شاهد هستیم که به عنوان مسئول مناطق ویژه‌ اقتصادی کشور، می توانم به جرات عنوان کنم که این منطقه می‌تواند به صورت یک الگو برای سایر مناطق ویژه‌ ما درآید.

وی افزود: در ۳۴۰هکتار محدوده‌ای که برای این منطقه در نظر گرفته شده، زیرساخت‌های فاز اول با ۷۴هکتار با قیمت تمام شده بسیار پایین‌تر نسبت به مناطق دیگر به طور کامل به پایان رسیده و آماده است تا در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

مدیر هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد گفت: خوشبختانه اقدامات اولیه برای استقرار گمرک نیز در این منطقه انجام شده و ما شاهد عملیاتی‌شدن منطقه‌ ویژه‌ اقتصادی جهرم در آینده ای بسیار نزدیک خواهیم بود.

آهنگران در پایان افزود: از طرف جناب آقای دکتر بانک، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه‌ اقتصادی کشور وظیفه دارم که از همه‌ دست‌اندرکاران به خصوص مدیر فعال و موفق منطقه‌ ویژه‌ اقتصادی جهرم، مهندس فخرو و مدیریت عالی استان و شهرستان  و نماینده فعال این شهرستان که موفقیت منطقه ویژه حاصل این همدلی و همراهی ارزشمند است تقدیر و تشکر کنم.

پیام فخرو، مدیرعامل منطقه‌ ویژه‌ اقتصادی جهرم نیز ضمن تشکر ویژه از حضور دکتر آهنگران و هیئت همراه در این جلسه گفت: با توجه به اینکه کلیه تأسیسات زیربنایی منطقه‌ی ویژه‌ اقتصادی جهرم در حال اتمام است و آمادگی جلب و جذب سرمایه‌گذار به صورت جدی وجود دارد وعنقریب نیز گمرک منطقه فعال خواهد شد، پس از این بازدید و به واسطه اخذ صدورمجوز طرح جامع منطقه و ابلاغ آن از سوی هیئت محترم دولت ،اولین مجوز بهره‌برداری مناطق ویژه به نام منطقه‌ ویژه‌ اقتصادی جهرم صادر خواهد گردید و این اقدام یکی دیگر از موفقیتهای بزرگ برای این منطقه خواهد بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.