وزیر ارتباطات در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام؛

باشگاه منطقه ویژه پیام آمادگی برگزاری اردوهای تیم ملی را دارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باشگاه منطقه ویژه اقتصادی پیام امکانات سخت‌افزاری خوبی دارد که می‌تواند در اختیار تیم‌های ملی قرار گیرد.


به گزارش فرینا، محمدجواد آذری جهرمی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اعضای تیم ملی گلبال بانوان کشور دیدار کرد و گفت: امکانات سخت‌افزاری باشگاه پیام برای دوره آماده‌سازی تیم‌های ملی مورداستفاده قرار گیرد.
آذری جهرمی با تأکید بر اینکه تیم‌های ملی می‌توانند از ظرفیت‌های باشگاه پیام چون استخر و زمین‌ فوتبال استاندارد استفاده کنند، افزود: این مجموعه آماده برگزاری اردوهای تیم‌های ملی است.
وی با اشاره به اینکه مقررشده بود وضعیت زمین ورزشگاه پیگیری شود، گفت: این مهم پیگیری شده است و وزیر ورزش نیز در این خصوص دیدگاه مثبتی دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اهمیت تعیین مشوق‌ها برای ورزشکاران اشاره کرد و گفت: دولت برای ورزشکاران مشوق‌هایی را در نظر گرفته است.

گفتنی است؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون سیاسی وزیر امور خارجه در سفر یکروزه به استان البرز با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پیام از این منطقه بازدید کنند.

یادآور می شود، اردوی آماده‌سازی تیم گل‌بال بانوان ایران در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.