نصب 1260 تابلو در خیابان ها و معابر شهر قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از اجرای طرح نصب یک هزار و 260 تابلو جدید در خیابان ها و کوچه های شهرهای قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی بیان کرد: ساخت و نصب بخشی از این تابلوها با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال به انجام رسیده است.
وی افزود: در این طرح، تابلوهای شهرک های سیستان و نریمان نصب شده و به زودی کار نصب تابلوها در سایر شهرک ها نیز آغاز می شود و نصب تابلوهای شهرک صنعتی تولا و شهرک گلزار این روستا نیز در دست انجام است.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از اتمام نام گذاری خیابان ها و کوچه های شهر درگهان خبر داد و گفت: تابلو خیابان ها و کوچه های شهر درگهان نیز با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال خریداری شده و به زودی نصب می شود.
*جایگزینی 24 تابلو جدید در بلوارهای شهر قشم
امانی با اشاره به بازسازی تابلوهای اسامی بلوارهای شهر قشم گفت: 24 تابلو کامپوزیتی با ۲۶۰ میلیون ریال اعتبار نیز جایگزین تابلوهای فرسوده و قدیمی بلوارهای این شهر شده است.
 وی بر سیاست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای اشتغالزایی پایدار در جزیره تاکید کرد و گفت: براساس این سیاستگذاری، امسال قرارداد ساخت تابلوهای مورد نیاز در جزیره قشم به افراد متخصص بومی واگذار شد که در مقایسه با قردادهای قبلی بین 30 تا 35 درصد کاهش هزینه داشته است.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم  افزود: استفاده از نیروی متخصص بومی باعث سرعت عمل بیشتر در کارها و انگیزه ای برای ماندگاری آنان شده است.
وی همچنین از فراخوان ساخت المان های جدید برای نصب در میادین شهر قشم خبر داد و گفت: چهار المان جدید مطابق با فرهنگ بومی مردم جزیره در میدان های جهاد، ولایت، امام خمینی و پلیس شهر قشم نصب می شود. 
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از ساماندهی و زیباسازی تابلوهای تبلیغاتی شهر قشم به عنوان یکی از فعالیت های سال 97 این مدیریت یاد کرد و ادامه داد: برای داشتن فضای شهری چشم نواز، تعداد و حجم تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر کاهش یافته و از رنگ آمیزی زیباتری در طرح ها استفاده می شود.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.